Рекомендації до звуку у відео

«Хороший звук» означає, що глядачі зможуть, подивившись фільм, зрозуміти, що говорять і що роблять герої. Але, насправді, хороший звук – це набагато більше. Його отримання пов’язане також з ретельним вибором місця зйомок, де актори і знімальна група зможуть розкрити себе в повній мірі.

Хороша якість звуку також допомагає знизити витрати і скоротити час пост-продакшн: якщо вже під час запису якісно записати звук, Вам не потрібно буде витрачати час і гроші на його подальшу обробку.

Подивіться, як це працює
Музика супроводжує Інгрід Нільсен під час її прогулянки по Нью-Йорку

Заснований, в основному, на словесному оповіданні, звук в цьому фільмі це важлива складова історії, яку представляє автор. Основні композиції збагачені звуками, записаними під час зйомок, наприклад, живою музикою в Центральному Парку.

Живі серіали часто містять музику

У цьому мультфільмі музика змінюється разом з сюжетом, доповнюючи дію. Головний герой, іноді співає, а запис передає усі нюанси тони його голосу.

Зробіть короткі відео за допомогою звуку

У цьому короткому фільмі важливу роль відіграють дрібні звукові деталі, таких як звук набору тексту на клавіатурі або руху, коли головний герой летить уздовж шосе. Ці звуки змушують вас відчувати себе ближче до дії?

Питання, що стосуються звукового обладнання

Спосіб запису звуку часто залежить від типу фільму і місця, в якому він виникає. Слід знати обмеження вашого місця розташування. Наприклад, ніяких проблем Ви очікуєте і як можна їх уникнути, підбираючи відповідний мікрофон?

Варто також замислитися над тим, що ви хочете зняти в цій сцені. Коли Ви зрозумієте, що і де Ви знімаєте, вибір мікрофона не повинен викликати проблем.
Існують три основні типи мікрофонів: спрямовані, нагрудні і підвісні.

  • Спрямовані мікрофони – як вказує сама назва, – найбільш корисні для запису спрямованого відео. Найкраще зарекомендували себе під час запису оповідань і документальних фільмів.
  • Нагрудний мікрофон можна закріпити на одязі людини. Такий мікрофон відмінно підходить для інтерв’ю або зйомок сцен, в яких людина буде говорити протягом тривалого часу.
  • Підвісні мікрофони, як правило, залишаються за кадром, точніше над кадром, на довгій дужки. Вони полегшують запис діалогів, в яких бере участь кілька людей, або коли сцена досить широка і неможливо розміщення мікрофона поблизу говорять людей.

Варто розглянути шумозахист місця запису за допомогою ковдр або поролону, що дозволить зменшити непотрібний шум.
Намагайтеся завжди отримати чистий звук під час зйомки, щоб уникнути необхідності подальшої обробки звукового ряду. Таким чином, ви зможете зручно підвищувати рівень звуку під час монтажу, не створюючи при цьому шуму.

Чи існує «правильний» спосіб запису звуку

правильний запис звуку для відео починається з вибору місця розташування. Місце, в якому тихо, полегшує запис діалогів в хорошій якості. Ваше відео не врятує ніяка чудова декорація, якщо беруть участь у записі людей не буде чутно.

Ви також можете попросити команду і акторський склад відключити електронні пристрої, які можуть видавати звукові сигнали або вібрувати в фоновому режимі. Пам’ятайте також про інших звуках фону, наприклад, про шум кондиціонера або генератора. Відключити такі пристрої, якщо їх шум чути на відео.

Пам’ятайте, що глядачі не так звертають уваги на помилки в роботі камери і освітлення, але дуже чуйно реагують на погану якість звуку або відео.

Зробіть це

  • Зробіть пробний запис в інтер’єрі, щоб переконатися, що Ви отримаєте «чистий звук». Якість звуку Вас влаштовує? Чому? Завантажте запис і послухайте що получілось.Еслі звук не влаштовує – то як можна його поліпшити?
  • Який мікрофон ви збираєтеся використовувати? Коли слід використовувати мікрофон на штанзі, а коли нагрудний?
  • Виберіть обладнання і стратегію відеозйомки, які Ви будете використовувати під час роботи.
  • Знайдіть два приклади відео з «чистим звуком».

Проаналізуйте, яким чином звук впливає на ваш перегляд:

http://bit.ly/2XuURmH

http://bit.ly/2IGJiVT

http://bit.ly/2NCEIqQ

Монтаж звуку

З вашим звуком до відео може виникнути безліч складнощів. Звук насправді настільки ж важливий, що і зображення, проте, майже завжди йому надається набагато менше уваги.

Також зі звуком важко мати справу, тому що ви не бачите його, і більшість людей не розуміють мови аудіоекспертов, яких готують до роботи зі звуком.

Важливою річчю, яку ви повинні засвоїти і постійно тримати в умі, – у вас повинно бути чисте, чітке і природне звучання, також різні елементи вашого звуку повинні бути розділені на окремі треки (звукові доріжки), при цьому їх потрібно правильно синхронізувати.

  • На першій доріжці повинні бути записані безпосередньо діалоги, з мінімумом звукових ефектів і шумів, наскільки це можливо. І абсолютно ніякої музики.
  • Звукові ефекти будуть на другий доріжці, без діалогів і музики, за винятком фонових голосів, які не належать до історії.
  • Вся музика, включаючи випадкову музику на вулиці або почуту по телевізору, по радіоприймача, повинна бути повністю перенесена на третю доріжку.

Якщо ви будете слідувати цим правилам, швидше за все ви зможете зробити непоганий звук, як мінімум не дратівливий глядача. Це не так важко, якщо ви заплануєте все наперед і будете користуватися комп’ютерними системами нелінійного монтажу, підтримують багато-звук.

Туторіали по звуку в Adobe Premiere

http://bit.ly/2TkmcbT

http://bit.ly/2T3H47X

http://bit.ly/2U7OKT4

Sony Vegas

http://bit.ly/2SviWWx

Саунд-дизайн

Всі вже звикли до візуальних спецефектів, які дозволяють зробити будь-який контент більш переконливим і захоплюючим. Крім красивої яскравої картинки, для створення потрібної атмосфери і формування у аудиторії певних емоцій використовують ще один важливий компонент – звук.

Приклад застосування звукового дизайну – спеціально підібрані мелодії і звуки, які супроводжують різні сцени і ситуації в кінофільмах. Під впливом музичного супроводу у глядача (слухача) виникає почуття умиротворення, радості, страху і будь-які інші емоції, потрібні постановнику (режисерові, автору).

Процес створення звукових спецефектів отримав назву «саунд-дизайн». Завдання звукового дизайнера – підібрати і додати в контент композицію, яка, не відволікаючи від основного змісту матеріалу (сцени, Інтернет-мовлення), дозволить:

  • створити потрібну атмосферу;
  • створити ефект присутності;
  • викликати і посилити емоції аудиторії.

http://bit.ly/2tEBKc6

10 бесплатнийх бібліотек шумів і звукових ефектів

http://bit.ly/2XtLnIk