SOFT & MOBILE

Критерії оцінювання:

  • Інтерфейс и юзабіліті

    Наскільки інтерфейс розробки: сучасний, привабливий, зручний та зрозумілий. Легкість запуску та використання, швидкість роботи

  • Practical&Innovating

    Корисність, можливість прикладного застосування. Іноваційність самої розробки або способу реалізації

  • Technical

    наявність ООП, чистота коду, кількість та складність алгоритмів; використання засобів та технологій: робота з мережею, з базами даних, ввід/вивід даних, логування і т.і.

  • Відповідність

    умовам конкурсу та вимогам до робіт. Роботи, що не відповідають вимогам – розглядитись суддями не будуть.

Рекомендації від суддів:

  • УВАГА!

    Надзвичайно важливим для перемоги є обрання теми та суті проекту.

    Як обрати тему:

    • простий проект, що має практичне застосування завжди краще складного, але “”учбового”” (того що є клоном добре відомих програм, або просто набором алогритмів)
    • якщо обираєте між розробкою для ПК та розробкою для мобільних девайсів – обирайте mobile. Виняток – це ваша впевненість у потужності та практичності вашої розробки для ПК.

    не знаєте яку тему проекту обрати?

    запитайте у ментора!

    знаєте тему, але не впевнені – запитайте у ментора!

    впевнені у темі? – все одно запитайте у ментора! 😉

    Як отримати собі ментора (професійного ІТ фахівця) вказано у відповідному розділі нашого сайту.

  • №2

    Звертайте увагу на інтерфейс та підказки користувачеві. Перед тим як відсилати роботу на конкурс – дайте її використати декільком своїм друзям або батькам, зверніть увагу на те, які в них виникли проблеми або труднощі. Чи змогли вони повністю розкрити її потенціал без Ваших підказок? Хоча наші судді і дуже досвідчені користувачі, у них можуть виникнути схожі проблеми із роботою програми і це негативно вплине на загальну оцінку роботи

  • №3

    Звертайте увагу на форматування та коментування коду. Якщо перекласти на мову програмістів прислів’я «Зустрічають по одежі, а проводжають по уму», то «одяг» – це те як виглядає Ваш код, наскільки він гарний, зрозумілий і легко читається. Переконайтеся, що у суддів буде гарне перше враження

  • №4

    Розумно використовуйте зовнішні бібліотеки. Якщо певну частину алгоритмів Вашої програми можна замінити стандартними бібліотеками – робіть це

  • №5

    Наявність і якість тестових даних для тестування програми, документація до програми

  • №6

    Дивіться аналоги Можливо (та скоріш за все) вже хтось робив розробку схожу на Вашу програму – пошукайте як і що вони робили, можливо це надихне Вас зробити покращення для Вашої розробки

  • Форматування вашого коду!

    Будь – ласка пишіть ваш код так щоб його можна було легко зрозуміти і читати, використовуйте коментарі.

    Рекомендації до деяких мов програмування:

Вікові категорії:

  • від 8 до 14 років

  • від 15 до 18 років

Вимоги:

  • Архів із роботою

    має містити:

    • Папку «Build» із скомпільованою програмою, готовою до запуску. Якщо програма не запуститься – робота не буде розглядатись
    • Папку «Source» із проектом програми із усіма файлами вихідного коду
    • Папку «Test Data» із тестовими файлами, якщо такі необхідні для перевірки роботи програми (Наприклад, якщо програма обробляє зображення – декілька відповідних зображень)
  • Архів з роботою

    • слід називати ім’ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip
    • обов’язково заархівувати саме у “zip” формат, а не “rar” чи інший.
    • архів необхідно завантажити на онлайн сховище GoogleDrive.
    • УВАГА! Не забудьте надати доступ до архіву. Детальна інструкція тут.

*Допускається розробка та подача проектів у складі команди, проте зауважте, що у разі перемоги – одна робота отримує одну нагороду.